29 juli - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van siem mol - WaarBenJij.nu 29 juli - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van siem mol - WaarBenJij.nu

29 juli

Blijf op de hoogte en volg siem

06 Augustus 2014 | Nederland, Maastricht

Vanochtend iederéén rond de klok van 8 uur wakker. Eerst een ontbijtje met de Grootjes. Rond de klok van 11 vertrekken deze naar namen en gooien wij nadat we eerst de watertank gevuld hebben de trossen los om naar Maastricht te gaan. Hier komt vanavond ons petekind Laura op bezoek. Het was weer gezellig met de Grootjes. Onderweg in de buurt van Namen kregen we de waterpolitie nog aan boord voor controle van de papieren. Alles was in orde ik moet alleen de brandblusser na laten kijken. Voor de rest ging het lekker tot de laatste sluis. Het noodweer barstte weer los het was zo mooi. Tot op mijn onderbroek natgeregend. Bij Maastricht was het weer droog maar daarna de hele avond weer wat regen. Om 18 uur in Maastricht aangekomen. Later kwam Laura langs en zijn we wezen eten op de markt. Vandaag 65 km gevaren en 4 sluizen gehad hoogte 42 m.