28 juli - Reisverslag uit Hoei, België van siem mol - WaarBenJij.nu 28 juli - Reisverslag uit Hoei, België van siem mol - WaarBenJij.nu

28 juli

Blijf op de hoogte en volg siem

31 Juli 2014 | België, Hoei

Vannacht aardige plensbuien gehad en dat we wakker worden begint het ook weer een beetje te regenen.. We gaan vandaag naar Huy waar Fea, Keesjan en Wessel langskomen. Deze hebben 2 dagen gekampeerd in Belgie hopelijk hebben ze het een beetje droog gehouden vannacht maar dat betwijfelen we. Onderweg hebben we Kjeld nog gesproken die vertelde wat een noodweer het was in Heemskerk. Later van de buren gehoord dat aan de overkant de garage van Davelaar die onder het huis zit helemaal onder water stond. Na de middag werd het weer beter en kwam zelfs de zon er weer bij. Om 13:45v in Huy aangekomen na 30 km te hebben gevaren.
2 sluizen gehad. Om een uur of 17 kwam het span ook. Eerst de tenten te drogen gehangen want ze hadden met opruimen wel wat regen gehad. Later in de haven met zijn allen wat gegeten.