29 juni - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van siem mol - WaarBenJij.nu 29 juni - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van siem mol - WaarBenJij.nu

29 juni

Blijf op de hoogte en volg siem

29 Juni 2014 | Frankrijk, Besançon

Er is vannacht veel water gevallen en het water in de rivier is gestegen. Een voordeel van het noodweer vannacht is dat de boot die vastzat niet meer in de sluis ligt. Dit betekent dat we om 10:45 toch op pad mogen vandaag. De Frans man achter ons gaat gelijk mee het is maar goed dat hij achter ons ligt de boot produceert een aardige blauwe walm. Kunnen we vanavond toch voetbal kijken in Besancon want waar we nu liggen is in de nabijheid niets. Het weer is vandaag minder veel bewolking maar niet koud. We vaarden nog langs het schip wat vastgelegen had de kapitein stond een interview te geven. We lagen net in Besancon en er kwam meteen weer wat water uit de hemel. 14 uur in de haven 17 km gevaren 6 sluizen gehad hoogte 240 m. Na de regen werd het weer mooi maar dat we zaten te eten in Besancon plensde het weer. Om even voor 18 uur naar een Ierse pub gelopen en de voetbal gekeken. Gewonnen en Christel de vlaggen die we van Fea hadden gekregen opgehangen. Op de boot Belde Christel der moeder nog en Dorothe nog gesproken die ook voor een week of 6 in Nederland zijn.

• 29 Juni 2014 - 21:53

Jan En Annie: