21 juni - Reisverslag uit Froncles, Frankrijk van siem mol - WaarBenJij.nu 21 juni - Reisverslag uit Froncles, Frankrijk van siem mol - WaarBenJij.nu

21 juni

Blijf op de hoogte en volg siem

22 Juni 2014 | Frankrijk, Froncles

Het kanaal zit na Joinville nog steeds vol met waterplanten dus af en toe weer achteruit. Na een km of 5 word het minder en zijn we er gelukkig van verlost. Het gaat vandaag zeer snel de meeste sluizen zijn leeg als we aankomen. We zijn dus al snel 14:00 op onze bestemming Froncles. Vandaag 23 km gevaren en 9 sluizen gehad. We zijn ondertussen naar een hoogte van 227 m geklommen via alle sluizen.
In de middag werd het gauw warmer ergens tussen de 25 en 30 graden. De ramen dus maar afgedekt om de warmte zoveel mogelijk buiten te houden. Liggeld in Frankrijk valt wel mee meestal is het gratis en anders € 6 met stroom mee. Op het eind van de middag nog 11 km gefietst het gaat nu goed met Christel. S’avonds belde Fea nog om ons te bedanken voor een plant dit omdat vandaag hun trouwdag is. Deze gingen vannacht nog naar Valencia toe.

• 22 Juni 2014 - 21:45

Liesbeth:

Er zit daar wel veel troep in het water, je bent er maar druk mee