9 juni - Reisverslag uit Hoei, België van siem mol - WaarBenJij.nu 9 juni - Reisverslag uit Hoei, België van siem mol - WaarBenJij.nu

9 juni

Blijf op de hoogte en volg siem

09 Juni 2014 | België, Hoei

Om 7:45 werden we met zijn allen weer wakker met mooi weer. Vannacht nog regen en onweer gehad. Lekker koffie gedronken en ontbeten met zijn allen. Keesjan had geen tijd om wakker te worden want Fea trok het kussen en slaapzak gewoon onder hem uit. Om even na 10 uur ging het span er weer vandoor richting huis. Wij gingen om 10:30 de sluis weer door naar de maas om onze reis voort te zetten. Luik voorbij en gestopt bij Wantze/Hoei. Eigenlijk wilden we nog wat verder maar ik vond het genoeg voor vandaag het was ondertussen 17:30. Achteraf maar goed ook we gingen in de haven wat eten en er barste een onweer en hevige regen los met veel wind het was niet normaal je kon misschien nog 10 meter ver kijken. Op de boot nog even het blog van de laatste dagen bijgewerkt zoals jullie zien. Iedereen de groeten van ons. Vandaag 62,5 km gevaren.

• 09 Juni 2014 - 22:33

Bruno:

Leuk leuk leuk leuk!!!!

• 09 Juni 2014 - 22:59

Laura:

Gaat goed zo te lezen!
    Ik hoorde te laat dat jullie in weert lagen, anders had ik nog wel even willen komen!
    Fijn om alles weer te lezen!

• 11 Juni 2014 - 16:46

Ben En Petra:

Fijn om na een paar dagen te lezen dat het goed gaat, veel plezier verder en we wachten weer op de nieuwe berichten.