8 juni - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van siem mol - WaarBenJij.nu 8 juni - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van siem mol - WaarBenJij.nu

8 juni

Blijf op de hoogte en volg siem

09 Juni 2014 | Nederland, Maastricht

Vandaag naar Maastricht. Op tijd weer op om 9:00 uur nemen we de eerste sluis richting Maastricht. Zoals elke ochtend eerst een lekker bakkie koffie dat hebben we genoeg we hebben 3 kilo meegenomen. Vannacht een beetje last gehad van stekende muggen. Via de Zuid Willemsvaart die nu ook een deel door België gaat op weg. Bij sluis 18 Bocheld een vignet gekocht om hier te mogen varen. Om een uur of 14 belde Keesjan of het goed was of ze langs konden komen vanavond. Dus even een verhuizing in de boot gedaan want we kregen 4 gasten Keesjan, Fea, Wessel en schoonmoeder. We werden nu al gemist. 17:00 uur aangekomen in Maastricht en een half uurtje later kwamen de gasten. Alles ingeruimd en een borreltje gedronken op de boot onder aangename temperatuur en een heerlijke zon. s’avonds gezellig wezen eten op de markt in Maastricht. Schoonmoeder ging weer goed na 3 weken terug geholpen te zijn aan haar knie. Vandaag 61 km gevaren.

• 12 Juni 2014 - 14:04

Jan En Annie :

Wat gezellig , net nog even voor jullie Nederland uit zijn .