6-juni - Reisverslag uit Veghel, Nederland van siem mol - WaarBenJij.nu 6-juni - Reisverslag uit Veghel, Nederland van siem mol - WaarBenJij.nu

6-juni

Blijf op de hoogte en volg siem

09 Juni 2014 | Nederland, Veghel

Met dit weer wil je elke dag wel opstaan blauwe lucht en een zonnetje. 9:15 vertrokken door de grachten van Utrecht een hele belevenis weer onder die kleine bruggetjes door. Onderweg de vuilnisboot en de boot van de leverancier voor de horeca panden aan de grachten tegengekomen. Weer veel sluizen gehad sommige mensen hebben geen geduld maar ja wij zijn op vakantie. Het zat deze dag wel veel tegen met de sluizen wachttijden van een uur of meer maar geduld is een schone zaak zoals mijn moeder altijd zegt. Door dit alles een lange dag in donker gevaren op de Zuid Willems Vaart achter 2 vrachtboten aan. Zodoende kwamen we om 00:30 aan in Veghel.
De havenmeester kwam zelfs nog uit zijn bed. Vandaag 90 km gevaren.

• 08 Juli 2014 - 21:29

Jan Mol:

Lees nu pas dit bericht van de 3e dag. Wel een heel eind gevaren zeg?
    Ik ben alle plaatsen die je noemt in Google Earth aan het zetten. Kijken of dat een leuk plaatje wordt.