2-12 - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van siem mol - WaarBenJij.nu 2-12 - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van siem mol - WaarBenJij.nu

2-12

Door: Christel en Siem

Blijf op de hoogte en volg siem

02 December 2013 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Om 9:15 weer op stap gegaan eerst ons petekind Laura nog even een sms gestuurd want deze was 1 december jarig.
De één na laatste dag van onze mooie reis.
We gaan vandaag naar Akaroa over de SH72 dit is de senic route.
In het plaatsje Geraldine doen we nog even gauw een kaart op de bus en even een foto van de stad gemaakt.
Onderweg staan er geregeld herten in de weilanden waarschijnlijk voor het vlees.
Terwijl Siem een foto maakt raakt hij de omheining maar daar staat stroom op.
Van schrik valt de camera aan de andere kant met de bezemsteel deze weer terug gevist.
Nu onderweg naar Christchurch om alvast voor morgen een plaats op de camping te reserveren.
Daar hebben we ook weer internet dus tevens de Boarding passen even uitgedraaid.
Wij konden ze downloaden en de receptie draaide ze uit.
Terug richting Akaroa door de bergen naar het schiereiland.
Op de camping om 16:30 een plaats gekregen met uitzicht op het prachtige meer.
Er ligt ook een boot van P&O dat om een uur of 19 weer verder vaart.
Nog even de prachtige zonsondergang meegemaakt.
Morgen nog via een prachtige route naar Christchurch en dan inpakken.

Groeten Christel en Siem.

• 02 December 2013 - 09:24

Ilse:

Siem en Chris

Ik wil jullie alvast een goede terugreis wensen.
    Ilse x

• 02 December 2013 - 09:45

Ada:

Hallo daar, alweer de laatste dag, wat moet ik voortaan doen tijdens het ontbijt? Heb genoten van jullie verslagen en wens jullie een hele goede reis terug. Groetjes, Ada

• 02 December 2013 - 10:29

Laura:

Bedankt voor de lieve sms!!
    En alvast een hele goeie terugreis!!

Liefs Quint en Laura

• 02 December 2013 - 14:23

Dorothe:

Mmmmm.......is het nu al om. Maar volgens alle verhalen hebben jullie wel enorm genoten en.. ( wij ook)...
    Wens jullie alvast weer een goeie vlucht....
    En jeeeee....je zal volgende week weer eens moeten werken.....hihi....
    Dikke knuffel van de Bolsjes..