17-11 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van siem mol - WaarBenJij.nu 17-11 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van siem mol - WaarBenJij.nu

17-11

Door: Christel en Siem

Blijf op de hoogte en volg siem

17 November 2013 | Nieuw Zeeland, Hastings

Om 9 uur weer in de camper richting Hasting.
Eerst gaan we aan de andere kant dan gisteren langs het Tongariro National Park.
Gisteravond en vannacht heeft het soms geregend.
Hierdoor is de bergtop die we gister met de auto beklommen hebben nu besneeuwd.
Tevens heeft Mount Ruapehu een oude vulkaan een witte top.
Na een rit van 160 km aangekomen in Taupo waar we de Waipunga waterval gaan bekijken.
Dit is toch heel wat anders dan gisteren het water stroomt hier door een vernauwing en heeft een aardige snelheid en kracht.
Er kwam ook nog een grote speedboot aan met toeristen zodat je vanaf het water de waterval kon bekijken.
Hierna boodschappen gedaan in Taupo.
Onderweg naar Hastings nog de Haku watervak bezocht deze is zeer mooi zoals jullie op de foto zien.
Vandaag weer heel wat door de bergen gereden met veel klim en daal werk de Campervan moest aardig zijn best doen.
Vandaag het is zondag ook heel wat motoren gezien die aan het toeren waren.
Om een uur of 16:00 op de camping aangekomen.
Morgen weer verder naar Whanganui.

Groeten Christel en Siem.

• 17 November 2013 - 16:56

Bruno:

Weer erg mooi om te zien en te lezen allemaal. Wat maken jullie veel mee daar.
    Wij hebben wel erg gelachen om de dans waarin Siem zo fanatiek mee deed.
    ga lekker door zo. We volgen jullie elke dag.
    Carla & Bruno

• 17 November 2013 - 20:04

Ilse:

Heerlijk die verhalen en wat een mooie foto's.
    Ik kan me voorstellen dat je nog een keer terug wilde Siem.
    Wat een mooi land.
    Geniet lekker verder, doe ik dat elke dag gehad an jullie blog.

Ilse x

Ps groetjes van de hapjesclub

• 17 November 2013 - 20:51

Katinka:

Prachtige foto's. Op Wessels verjaardag nog even Siems Haka dans nabesproken. We genieten van jullie reisverslag. X Katinka

• 17 November 2013 - 23:36

Cornelis:

Nou het is inderdaad prachtig wat jullie allemaal zien. Wij hebben het ook best aardig in Holland. We hebben Wessel zijn verjaardag gevierd. Bedankt voor de kaart vrienden!!

• 18 November 2013 - 00:25

Brigit:

Hoi Siem en Chris, vandaag jullie Link gekregen dus kan ik jullie blijven volgen. de foto's al bekeken, om jaloers op te worden. Succes daar en veel plezier, hoor. Liefs Brigit